Trevligt forum!
TPC:
Jag ville bara säga hej till alla på forumet. Det verkar vara ett mycket trevligt forum.
Jag får väl skriva lite kort om mig. Jag är mycket interesserad av kost och hälsa i allmänhet, och då speciellt lågkolhydratskost. En vän fick mig interesserad av lågkolhydratskost för ett par år sen, tror det var i 2006. Sedan hösten 2007 så har jag ätit lågkolhydratskost med undantag för ett par kortare perioder.
Eftersom jag är vetenskapligt interesserad så har jag läst allt vad jag har kunnat hitta inom böcker, studier, vetenskapliga artiklar, osv. och jag anser mig ha ett ganska bra hum på hur det hela fungerar.
Jag har inte varit så aktiv på lågkolhydratssidor på senaste tiden dels pga. tidsbrist och del för att en del andra är så röriga och långsamma, och det bara kommer upp samma sak hela tiden. Det problemet verkar inte finnas här. Så jag ska försöka titta in ofta. En del kanske kommer ihåg mig från kolhydrater ifokus där jag fram till för ca ett år sen var aktiv under signaturen Andreas0. Jag har även kommenterat en del på olika bloggar om området under signaturen "Andreas Eriksson (TPC)". TPC är vad jag kallas på övriga sidor på internet som inte har med kost att göra, så jag valde att ta det namnet här också.
Hej på er!
kwidell:
:wave: Hej och välkommen TPC! :flowers:
hemul:
Hej hej! :xboob:
Corny:
Hej och välkommen! :flowers:
Lisbeth:
:wave: Välkommen
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida