omvänt problem med ägg-gulor |
<< < (2/3) > >> |
hemul: Ja, jag kan också skicka massor med vitor. Vi kanske kunde ha en stående deal? :flirting: |
esther: Taget! :thumbsup: Btw...jag funderar på att göra philadelphiatårta. Nå´n som testat det med stevia? |
hemul: Varken med eller utan stevia. Vad är det för nåt? :goggle: Vi kan frysa alla vitor och sen när vi har en 10 liter så där så skickar vi det med buss till idalinda. :nod-yes: |
idalinda: Citat från: esther skrivet 2009.12.16 - 22:56:55 Hörru Idalinda, vi kan byta! Jag har gjort Skaldemans wallenbergare idag igen och har åtta vitor över.... :whistle: Citat från: hemul skrivet 2009.12.16 - 23:32:05 Varken med eller utan stevia. Vad är det för nåt? :goggle: Vi kan frysa alla vitor och sen när vi har en 10 liter så där så skickar vi det med buss till idalinda. :nod-yes: Bara att skicka ! :nod-yes: Det där med att gömma gulorna i köttbullar skulle kanske fungera ? Ska säga också för ungarna att de ska steka bara gulor till frukost :thumbsup: |
esther: Hemul.. Philadelphiatårta är detsamma som amerikansk cheesecake. På julen brukar jag göra den med pepparkakskross, men av det blir intet i år. Har funderat på att blanda pepparkakskryddor i själva smeten.. Fast jag är tveksam hur resultatet blir med stevia.. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |