Kaos!

<< < (3/7) > >>

hemul:
Kul att höra att någon utan hälsoproblem ändå väljer den här kosten.  :smile:

Corny:
Citat från: HerrKaos skrivet 2009.11.12 - 21:04:04

Man mår ju så bra! Ser det som det naturliga sättet för oss människor (och kanske framförallt för oss nordbor?) att äta.

Nu måste jag fråga, för ditt inlägg gjorde mig lite nyfiken: Menar du att den här kosten är speciellt bra för nordbor eller att den är bra för alla människor var de än bor?

HerrKaos:
Det är mycket möjligt att alla människor mår bra av den oavsett var man bor, det vet jag inte. Men jag tror att de som fanns dessa breddgrader långt innan ICA och Willys kom till stan hade svårt att livnära sej på några större mångder kolhydrater (mer än möjligen på sommaren då de kunde bulka upp sej inför vintern).....men som sagt bara en teori som jag när.

hemul:
Fast vi är nog rätt uppblandade vid det här laget. Eller menar du hela europabreddgraderna, inte bara vikingar?

HerrKaos:
Klart vi är uppblandade...varje människa är ju sin egen genetiska mix....dra inte för stora växlar på min teori. Jag mår bra och jag tror att många med mej känner det så. Jag äter enligt LCHF i första hand för att må bra. Att jag minskat i fett ser jag bara som en bonus.

:smile:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida