Jag har lyckats
Hovan:
jag skickade in en sk "egen remiss" på vinst och förlust där jag beskrev mina symptom som är: ont i magen precis som om man blir knivstucken som sen går över eller blir etter värre och då hjälper enbart en toalett i ca 1 timme :shake_head: (roligare kan man ha) sen följer diarre som kan vara i 0 - 2 dagar efter som följs av en fungerande mage i ca 5 dagar som därefter övergår i förstoppning och så rullar det på samt att vissa dagar kan jag inte ens äta 2 köttbullar utan att maten står mig upp i halsen har till och med hänt att jag måste :puke1: för att kunna fungera. Detta är inge roligt när man jobbar som busschaufför och helt plötsligt utan förvarning drabbas av första symtomet :shake_head: :shake_head:
Ninnan:
Adofilus utan laktos, har du provat det?
Min mage har varit helt bra i två veckor.
Hovan:
Vad är adofilus??
Sorla:
Acidofilus. En kortform av Lactobacillus acidofilus. En tarmbakterie. Ninnan genade lite på tangentbordet tror jag. :flirting:
Hovan:
Då vet jag vart jag ska gå imorgon, hälsokosten och se om hon har det hemma hon har det mesta, här ska prövas. Har redan ätit probi mage men det har inte hjälpt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida