Jag har lyckats
Hovan:
Jag tror jag vägde nånstans runt 110kg när jag började med lchf första gången och gick ner till 90kg men det tog 3 år för mig att lyckas med ett otal, orkar inte bry mig , går aldrig ner men det gick :yay:.
Har inte funderat ännu idalinda, det bror lite på hur långt ner i vikt min sambo kommer också :nod-yes:kommer hon ner tillräckligt för att få på sig sitt skinnställ så blir det en mc runda :lol:
HOPPAS HOPPAS :smile:
Hovan:
Då är det söndag igen och ny invägning, resultat blev 1kg mindre på stund veckan även om man syndat en del :shy: hemma panerad torsk och blomkålsmos var riktigt gott :tongue: å idag har det gjorts 160 köttbullar visserligen på 90 gram ekonomisk men det var till 2kg fläskfärs så det är inte så farligt.
Tycker att det svåraste med att återigen ända enligt lchf är frukosten, får hoppas på att min mage går med på filmjölk med grädde i och några köttbullar till det börjar tro att det inte är laktos intolerans utan det är IBS istället, alla symptom pekar på det :cry: :cry: hade varit mycket enklare med laktosen.
Imorgon är det ny vecka och nya tag :cheers:
hemul:
Se där! I kg är ju jättebra. Bara att fortsätta likadant då. :nod-yes:
idalinda:
Heja, jag hoppas innerligen att du klarar av mjölk-produkter i någon form!
Jag som sitter i träsket och inte tål dom alls kan bara sucka av saknades suckar ibland.
Ninnan:
Klarar du inte ens av laktosfritt idalinda?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida