Tänker ni vaccinera er?
idalinda:
Minstingen 11 år här har astma :sad:, det är främst honom jag tänker på, han blir vanligtvis ruskigt sjuk när han blir förskyld.
Då sitter jag med astmapuffar i hogt beredskap , han har 41 graders feber och måste få vätska med en vanlig liten spruta
för han orkar inte dricka själv så mycket som behövs :sad:
Så honom vaccinerar jag nog :cry: i alla fall , vi andra får fundra på saken ...
hemul:
Jodå, MiaP. Jag googlade och nog är det så. Varför? Det finns väl andra sätt att konservera? Så sjukt. :puke1:
Ja, har man astma så blir det väl lite annat. Är det lättare att få lunginflammation också då? Det verkar ju vara det som är risken.
kwidell:
idalinda... du gör nog rätt i att vacinera honom ja!... det är ju för sådana som han som vacinet är bra! :nod-yes: ..
idalinda:
Jag är nog lite mer skraj att se honom i någon konstgjord-lunga maskin i Danmark än vacccinets biverkningar, men läget är 51-49 så läskigt är det i vilket fall . :puke1:
Corny:
Lättare att få lunginflammation om man har astma är det väl inte. Däremot blir det troligen sju resor värre OM man har astma och sedan får lunginflammtion. Jag tänker då på denna jäkla hosta som blir. Det tar ganska så lång tid för kroppen och lungorna att återhämta sig, och har man astma på det, kan det nog gå ganska så illa, ja.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida