superbra knäckebröd |
<< < (24/25) > >> |
Corny: Sorla, knäcket var helt ok dagen efter! Förvarade det i kylen iom att det innehöll ägg, så det var lite kallt. Men gott var det! Kan nog tänka mig att det är ännu godare i originaltappning. |
Ekub: Jag har precis tagit ut en plåt fröknäcke ur ugnen, det går väldigt lätt sönder och är, inte så förvånande, väldigt fröigt :tongue: Men är säkert gott med lite pålägg :smile: |
/LO: Idag hade dottern och hennes kompis beställt varma mackor med falukorv. Det fick de :smile: Vad skulle vi ha? Maken funderade på oops, men jag kände inte alls för det men eftersom min cellgift hade tagit semester så föreslog han fröknäcke. Jag gjorde precis som originalet på förstasidan, med två skillnader. Hade i lite pumpafrö också + att jag breder ut smeten med en gaffel. Blue castello och parmaskinka på! GOTT! /LO |
Tina: Måste liva upp detta underbara recept. Har en plåt i ugnen nu och jag testade att blanda rosmarin i halva smeten. Ska bli spännande att prova. Återkommer med hur det smakade. Nu efteråt kom jag på att jag skulle haft en skvätt olivolja i smeten också. Det får det bli nästa gång. |
Tina: Nu har jag gjort en ny sats men utan både olja och rosmarin. Kom på det för sent. Har precis ätit 2 bitar med mozzarella och tomat, mums. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |