/LO fortsätter resan

<< < (2/169) > >>

kwidell:
Tack snälla! :inlove: du e ju då en  :fatangel:

idalinda:
på riktiga livet var det slut när jag kom till köket .... :whistle:

gissa , men vi har inte grillat hemma en endaste gång, släpade bara grillen fram, men sen gjorde vi inget med den.
Men under båtsemestern, då grillar vi rätt duktigt  :nod-yes:

Tina:
Välkommen! Här grillas det i massor men idag satte ösregn stopp så revbenen fick köras i vedspisen i stället, gott det med och 30 grader i köket som bonus  :lol:

/LO:
Citat från: idalinda skrivet 2009.07.10 - 18:13:13

vad bra att du kom hit, det finns några fina lediga fotöljer här någonstans  och en pall där man kan vila fötterna.
När du är en "nykomling" så får du en bit av min goda nötkaka med pepparkaks smak... var på bakhumör idag  :rolleyes:

Tack Idalinda. Ingen nykomling direkt. Återkomling kanske, snarare  :lol: Men välkomnandet lyser upp tillvaron  :inlove:
Nötkaka med pepparkakssmak låter mycket gott. Kan man få recept? Finns det i någon recepttråd - jag gissar på det.

Känner mig som en fet ful gris. Sockermonster härjar i kroppen - tror jag. Igår var jag på USELT humör hela dagen utan att ha någon orsak till det. Jobbade dock hårt för att det inte skulle gå ut över barnen (stortjej och hennes kusin som ju säger "mamma" eller "Lotta" ungefär 2000 gånger per minut kan få den mest tålmodiga att få krullig öron). Jag tror att jag klarade det ganska bra.
Vi grillade i går kväll. Åt hemodlad sallad till. Men efteråt kunde jag inte låta bli både cashewnötter och choklad.

Jag är trött som en gnu och kroppen säger att den nog inte är i topptrim. Ska nog sova en stund när pappan och stortjejen är på Ikea och lilleman sover.

/LO

idalinda:
tja, då är inte nöt-pepparkaka det du behöver just nu  ...
men receptet lär finnas på efterrätt avdelningen . :whink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida