/LO fortsätter resan
/LO:
Jo, jag har funderat på det. Men det är gott och trevligt.
Är det så viktigt egentligen att låta bli? (jag frågar mest mig själv). Jag dricker aldrig mer än två koppar om dagen.
Jag tror jag skiter i det. Just nu i alla fall. :lick:
/LO
idalinda:
Jag kan inte fatta varför folk dricker kaffe.
Jag smakade det en gång när jag var 5 år och tyckte att det smakade :puke1:, sedan tog det flera årtionden och gubben min tvingade det som medicin i mig när jag hade förstoppning,
för kaffe på tom mage skulle hjälpa :lmao:, ingen effekt här...
och ni skulle ha sett mig när jag drack min ranson :
hällde i grädde att det var överhuvudtaget möjligt att dricka eländet, och rätt svalt så att det gick att dricka fort, och sedan hällde jag allt i så snabbt som jag någonsin kunde och hällst lite vatten på
för att skölja bort smaken :lmao:
Varför började du dricka överhuvudtaget?? :eeek:
/LO:
Citat från: idalinda skrivet 2009.07.19 - 17:03:41
Varför började du dricka överhuvudtaget?? :eeek:
Ingen aning. Korkat :smack_head:, men nu är det gott. Lite som rödvin. Det första man dricker i livet brukar ju inte heller vara så välsmakande.
Nu har vi varit på fotboll jag och Vera. Hon såg väl inte så mycket, men det var kul att kolla landskamp här i Jönköping. Sverige - Kina. Det är ju skillnad att se det live. Det går lite ju lite fortare än det ser ut på TV.
/LO
/LO:
Har varit inne i en sämre period ett par dagar. Ont i kroppen, framför allt när jag vaknar på morgonen. Det är ju typiskt reumatiskt att det ger med sig eller i alla fall blir bättre på eftermiddagen.
Jag frågade om jag kunde börja äta magnesium igen, och det tyckte sjuksköterskan jag pratade med idag (men hon fattade inte vad jag skulle med det till). Jag ska också äta en antiinflammatorisk medicin, som jag ska ta vid behov. Nu är "vid behov".
Lite deprimerande är det när man tycker att man börjar må bättre, men blir sämre igen. Man vill ju bara må bra. Känna sig frisk, stark och pigg. Men visst är jag rätt ok, i förhållande till för ett par månader sedan, när jag knappt tog mig ur sängen.
Nu ska jag sova så jag orkar med mig själv och barnen :inlove: imorgon och så att de orkar med mig.
/LO :yawn:
kwidell:
:bearhug: en stor björnkram till dig!.. och hopp om en snar förbättring! :nod-yes: :flowers:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida