UVI och huskurer

<< < (2/5) > >>

kwidell:
Vitlök hjälper väll mot det mesta har jag för mig!.. så varför inte blåskatarr!?  :sperm:

Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.07.01 - 17:08:14

Är han Linus Pauling -fantast?

Alltså, jag är intresserad av att få veta om man, erfarenhetsmässigt, anser att vitlök hjälper.  :tongue:

Vitlök borde hjälpa iom att det innehåller en massa C-vitamin, är inflammationshämmande, och över huvud taget är något slags universalmedel.

Marinda:
Vitlök sägs ju ha antibiotisk verkan och vara bra för immunförsvaret. Så det är väl inte konstigt om det fungerar. Har dock inte sett det speciellt rekommenderas vid UVI, däremot mot förkylning.

hemul:
Skumt, för folk verkar ju prova alltmöjligt och vitlök hör väl till det man kan tänka sig. Jag ska fråga Bookia. Hon borde ju veta.

Ivf känner jag fortfarande ingenting. Åt 2 klyftor i går också och det tänker jag göra några dar till, det får bära eller brista. :crap: :cool:

Tycker det är konstigt om det är en slump. Det började bli så pass att jag tänkte gå till doktorn och så pang poff så var det borta. :goggle:

Marinda - pressad vitlök i sur grädde är jättegott! Tsatsiki släng dig i väggen!  :drool: :bg:

kwidell:
mmmm Vitlök.. :dribble:..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida