Nizhonis äggschampo |
<< < (6/35) > >> |
hemul: Du borde prata med idalinda. Hon var som du, men inte längre. :lol: Du kan göra på keso också. Kolla oopsies. Det verkar lätt. :smile: |
Nizhoni: Finns det fler som jag? Men som dessutom lyckats ta sig framåt? Då finns det ju hopp! :yay: Har funderat på att pröva oopsies och polarbröd men vi får se när det blir, inte än på ett tag i alla fall. :blink: :whistle: |
hemul: Det blir kul att laga mat när man får använda smör och grädde vet du. :whink: |
Nizhoni: Fast smör och grädde har jag alltid använt, maten ska vara god! Men det är nog så att det är intresset som brister egentligen, även om det har fixat sig lite nu med LCHF-inspirerad mat. Nu har jag ju till och med tagit fram stekpannan för laga frukost och lunch bara till mig, tidigare var det mackor som gällde. :redface: Tyvärr är middagarna ännu rätt vanliga men jag försöker anpassa min portion de gånger det inte kräver så mycket mer jobb. :whistle: Lite för höga krav har jag nog också på mig själv och matlagning är inte något som blir perfekt och likadant varje gång även om man följer samma recept till punkt och pricka. :mad_roll: |
kwidell: jag var som du också för några månader sedan Nizhoni! :redface: .. men när man väl börjar.. och inser att det man lagar blir gott! :lol:.. ja då kommer inspirationen krypande.. :nod-yes: .. Oopsiesar kan jag rekomendera... br som brödresättning!.. även om Hemulbrödet e godare.. men Oopsies e åt samma håll!.. och enkla att göra!... Hemulbrödet låter mer komplicerat än det är, och det är väl värt att prova!! :nod-yes: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |