Nötmjöl. |
(1/4) > >> |
kwidell: enligt obekräftade rykten så ska det ha funnits att köpa på Lidel??.. men jag har aldrig lyckats hitta något där!! :shake_head: ... så jag gör eget i stället! :nod-yes: .. något jag misstänker att flera gör. (enda problemet är att det låter så illa i mixern!) jag brukar använda följande nötter: Mandel (skalad) Hasselnötter Macadamia nötter bara att köra några i taget i mixern, och blanda samman i en annan bunke!... tänk bara på att inte ha för många i mixern samtidigt!.. för det är inte alltid som mixern klarar den belastningen!!! :nono: |
hemul: Du behöver en Magic Bullet! :boxing: |
kwidell: nä.. jag har en Kenwood.. en Kenmix för att vara exakt! :lol:.. mixer och matberedare i ett!... men den e lite för svag när det gäller nötter tycker jag.. så jag letar efter en bra mixer.. har sett en på Mediamarkt... en Kenwood! :lol:.. den starkaste de hade! :bg: .. bara att spara pengar till en.... :whistle: har just gjort en stor satts nötmjöl här! :whink: så nu har jag så det räcker ett tag framöver.. (hoppas jag!) |
hemul: Magic Bullet säger jag ju! De är råstarka. Brukar finnas kopior på ÖB och andra ställen för en spottstyver och folk säger de är lika bra. Jag har originalet från TV-shop så jag kan inte yttra mig om det. :cool_big: |
Langhol: Jag har också från TV-shopen. Tycker den är suverän trots priset. :smile: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |