kwidell presenterar sig :wave:
Corny:
Ni har alltså tappat ca 20 kilo mer än vad Victoria Beckham väger! Inte illa! Inte illa alls! :clapping: :thumbsup:
kwidell:
:lmao: :lmao: ja det är ju också ett sätt att se på saken! :lick:
Corny:
Jag tycker att ni är otroligt duktiga! Jag har lyckats gå ner 10 kilo på ett år, sen hoppa upp 6 och stanna där. Mindre kul. Men nu börjar det gå neråt igen, och det är skönt! :nod-yes:
kwidell:
:clapping: det är ju bra!! :thumbsup: .. att vi har tappat så pass mycket handlar nog mest om att vi hade så mycket att ta av från början också! :whistle: .. de senaste kilona har gått trögt. men det händer en massa annat i kroppen endå! :lol: .. så även om det går långsamt så finns det gott om andra fördelar!... man Måååår ju så mycket bättre av att äta denna kost! :lol:
kwidell:
Ja här har jag inte varigt inne på länge ser jag! :redface:
viktmässigt så har det inte hänt nått i "rätt" riktning på länge.. mest eftersom varken jag eller maken haft ork/inspiration att köra strikt. :redface: så man kan säga att vi ligger i underhållsfas bara. :lol:
däremot så hände det något jätteskojj i gårkväll! :nod-yes: maken och jag anmälde oss till lägenhetsbyte för en tid sedan.. och anmälde intresse över en lägenhet. i går kväll så fick vi medelande om att vi var välkommna på visning den 13/7 samt att vi hade plats 1 i kön!! :yay: :yay: så om vi vill ha lägenheten så är den vår!!! :yay: :w00t: det är en 3:a på 72kvm vi ska titta på. i dagsläger bor vi i en 2:a på 58. så det är en ganska stor skillnad!.. däremot så skiljer hyran bara med ca 150-200 kr per månad! :laugh: det är det ju verkligen värt! :nod-yes:
hoppas bara att vi båda tycker om den!... den ser jättelovande ut på papperet... men det handlar ju om känslan när man är där också. :rolleyes: men jag sitter här på jobbet, men en skiss över planlösningen.. och i princip så har jag redan börjat inreda den! :redface:... sådana där ovidkommande saker har poppat upp.. av typen : - DÄR skulle det vara perfekt att ställa Julgranen i Jul! :lmao:
det bästa med den är att den INTE vetter in mot gården! utan ut.. och det är träd och sådant utanför! :inlove: :inlove: ... den vi har nu vetter in mot gård med lekplats... så det är milioner skrikande ungar där dagarna i ända! :tongue_wag: inget ont om barn... men när man ska sova efter nattpass är de verkligen en pina!! för att inte tala om att vi har direkt insyn i ca 40 andra lägenheter och vice versa! :tongue_wag: :tongue_wag: :glare: så jag hoppas att denna ska infria alla mina förväntningar! :lol: håler tummarna så hårt det bara går!! :thumbsup:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida