kwidell presenterar sig :wave:
kwidell:
Har inga planer på att försvinna heller! :lick: .. så ni sitter fast med mig!! :lol: .. lär mig aldeles för mycket roliga saker på detta forum! :lol: .. och träffar så många snälla nya vänner! :inlove: :inlove:
kwidell:
Jag gjorde något fantastiskt kul i går kväll! :lol: .. jag var och såg "The Boppers" live! :lol: :inlove: .. det var verkligen jättekul! och villket drag sen! :w00t: det var många som dansade och tjoade med i musiken vill jag lova!... själv hade jag extremt svårt att sitta still! :laugh:.. Maken min var däremot mindre road... han tycket INTE det var något att se... men så tycker han inte om musiken nämnvärt heller! :shake_head: han föredrar Hårdrock och liknande.. trotts mina försök att "övertala" honom! :club: :crazy: ... men han följde med i alla fall.. och var som sagt var inte road!.. så nästa gång går jag utan honom! :lick:
Corny:
Han är bara oskolad! Maken alltså! Jag började min "musikkarriär" med Boppers, Baccara och Magnus Uggla, samt lite till. Efter några år så kom hårdrock, heavy metal och diverse "tuffare" musik in i mitt liv. Men att inte uppskatta "the Boppers" är ju ett nedköp. Sveriges svar på Elvis, ju! :lol: :inlove:
Kan tänka mig att den kvällen var rolig iaf! Många gamla favoriter och mycket drag? :whink:
kwidell:
yay! flera som tycker om The Boppers!! :yay: :clapping:
att det var drag kan jag lova dig! :thumbsup:.. var fullt ös hela kvällen!.. många bra låtar och en del nya.. de har tydligen släppt en ny platta ganska nyligen... :lol: .. måste införskaffas!! :tongue:
är uppvuxen med dem och jerry williams... min mor och far tycker om dem!.. så jag har fått dem med mig sedan unga år!... även om jag också uppskattar "hårdare" musik... men Boppers är så härligt dansvänligt så man kan inte låta bli att älska dem! :lol: ... ska vi ta en svängom kanske?! :whistle:
Corny:
Det tycker jag att vi ska göra! Fast jag har bara en platta inspelad, och den är från början av 80-talet någon gång. Men det får väl duga! Eller? :blush:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida