Bookias krig mot Candida |
<< < (3/13) > >> |
Corny: Vad skönt att det inte var "värre"! Ja, du förstår säkert vad jag menar. (Hoppas jag iaf.) Ja, nog kostade det pengar, men värre hade väl varit att gå i ovisshet och kissa blodklumpar?! För det lät ju riktigt, riktigt bedrövligt! Rent skrämmande, faktiskt. Men så har jag också en förmåga att hetsa upp mig över småsaker. ;) Bra att allt var relativt väl med dig iaf! Det gör mig glad! :inlove: |
hemul: Men! Sa han ingenting om vad klumparna kunde bero på? Det kan väl för fan inte vara normalt? :angry: |
Bookia: Citat från: hemul skrivet 2009.05.21 - 23:34:48 Men! Sa han ingenting om vad klumparna kunde bero på? Det kan väl för fan inte vara normalt? :angry: Han var nyvaken, satt med huvudet i händerna, halvsov och mumlade. Man hörde knappt vad han sa. Jag tror han bara ville bli av med mig så han kunde sova vidare. Det suger att ha jour. :lol: Citat från: Corny skrivet 2009.05.21 - 23:32:26 Vad skönt att det inte var "värre"! Ja, du förstår säkert vad jag menar. (Hoppas jag iaf.) Ja, nog kostade det pengar, men värre hade väl varit att gå i ovisshet och kissa blodklumpar?! För det lät ju riktigt, riktigt bedrövligt! Rent skrämmande, faktiskt. Jo dyrt var det, men bättre det än att vänta till imorgon och att infektionen sprider sig till njurarna. I det avseendet är det billigt pris att betala. Blodklumpar är väl inte så jätteovanliga vid cystit (urinblåseinfektion). Jag har haft urinVÄGSinfektion så himla många gånger, bakterien muterar och blir härdigare, avancerar upp till urinblåsan och nästa steg är njurarna. Dock har det aldrig gått så långt för mig. Jag ska försöka stoppa det där det är nu. :whink: |
hemul: Ja, det får vi verkligen hoppas att du kan. Det är för jävligt att det inte finns några vettiga alternativläkare här. Ivf tror jag inte det gör det. Allt man hittar verkar vara rena flummet. |
Corny: Jo, som jag sa, så är det bättre att åka till läkare! Urinblåseinfektion, alltså. Låter inte alls kul! Speciellt inte med tanke på vad som händer efter ett tag! Är det alltså så att upprepade urinvägsinektioner kan sätta sig på njurarna??? |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |