Kümmel fleisch

<< < (2/3) > >>

Corny:
Jamen, deeeeet lät väl härligt för dig!  :flirting:  :nod-yes:  Fast jag är så grym att jag inte tror på Marinda där. Finns det ens några baciller som ens överlever 100 grader?
För jag har druckit riktigt dåligt vatten utan att veta om det, och jag är relativt frisk. Fast jag har blivit jävligt dålig när jag har varit på det stället ett antal gånger. Och nu fick jag reda på orsaken, vilken inte var så rolig, och som jag också tror stämmer. Dock ingenting som "normalbefolkningen" behöver bekymra sig om.

Om det var fuckin kokt vitkål, så ska du ge fan i det också!  :fork_off:  Kokt vitkål, och fuckin vitkål är bara att strunta i också! Fatta'ru???  :whink:

hemul:
Nä, bacillerna överlever ju inte, men deras bajsgifter kan ju göra det.  :crazy:

Jag vill veta vad det var i vattnet!  :fork_off:

Corny:
Låter ju jättetrevligt, hörrudu! Speciellt som att jag fick veta att på ett ställe som jag besökt genom åren, så släppte de i vissa fall bara ut septitankens vatten på åkern lite då och då. Lät ju jättemysigt! Speciellt som de inte gav en endaste indikation. Speciellt som jag alltid har blivit riktigt sjuk efter att jag har varit där de sista tre åren. Dessutom har det varit små ungar på besök där!  :fork_off: Vilket jag tycker är det jävligaste av det jävligaste. Ungar har alltså druckit bajsvatten! Så jävla äckligt!  :puke1:  :puke1:  :puke1:  Det handlar om SMÅ männsikor som får i sig den här skiten! De kan inte hantera det på samma sätt som vi större gör. Även om vi säkerligen inte mår bra!
Vad är det för bakterier, eller gifter det handlar om?

hemul:
Corny drack latrinvatten!  :jumplol:

Corny:
Kul att man kan glädja någon! Skadeglädje är aldrig helt fel!  :boxing:  Fast jag är inte direkt ensam om att ha gjort det! Finns fler i min sits.  :bg:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida