Några tecken på underfunktion i sköldkörteln |
(1/2) > >> |
hemul: Ett urval tecken och symptom på underfunktion i sköldkörteln depressiondåligt minneförstoppningheshethögt blodtryck, påtagligthögt kolesterolirritabilitetkalla händer och fötterkoncentrationssvårigheterköldintolerans (?)lågt blodtrycklångsam pulsmuskelkrampermuskelsvaghetnervositetofruktsamhetont i halsenoregelbunden menssköra naglarsvullna ögonsvullna ögonlocksvårigheter att sväljatappar hårtorr hytrötthetviktökning Ni behöver inte ha alla. :crazy: |
MiaP: Men man kan ha en hel massa av dom som t ex: dåligt minne förstoppning heshet högt blodtryck, påtagligt högt kolesterol irritabilitet kalla händer och fötter koncentrationssvårigheter köldintolerans (?) muskelsvaghet nervositet ont i halsen har gått över med LCHF tror jag sköra nagla svullna ögon svullna ögonlock svårigheter att svälja tappar hår torr hy trötthet viktökning Det blev nästa alla! :ignore: |
idalinda: 12-13 av 26 hälften :blink: |
Marinda: Jag hamnar också på ungefär 13. |
hemul: Jag har nog vid olika tillfällen haft de flesta utom förstoppning, blodtrycksproblem och depression, men inte så många samtidigt och många har det nog funnits andra orsaker till också. Svårt det här. :blink: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |