Sååå synd om mig!!!

<< < (2/5) > >>

hemul:
Hälsokosten. På ICA har de bara de där silverpaketen från Unilever.

Det är dyrt! Många här köper från Crearome, som är ett kosmetikföretag. De har relativt billig om man köper en hel hink. Det är säkert inte allra högsta kvalité, men det är virgin och eko och de påstår att den är kallpressad, vilket jag betvivlar lite med tanke på priset. Men köp en dyrburk på hälsokosten först om de har, så du får testa om du gillar det.

http://www.crearome.se/default.asp?ProductNr=3035&ProductID=335444&bargain=0&ProductGroupID=14221
De har en smaklös också som är billigare och lite sämre kvalité antar jag.

hemul:
Jo, kokosilja funkar faktiskt istället för grädde till vissa saker. Det blandar sig relativt lätt med vatten, så om man har t.ex. bär som saftat sig och rör ner ett par msk kokosolja blir det en smarrigt sås av saften och oljan.  Till frukt och bär passar ju kokossmaken bra också.:lick:

Corny:
Jag kollade på nätet, och det fanns ju lite olika alternativ. Bla Mora Yoga Center. Kan det vara något? Visst var det ganska så dyrt, om man jämför med annan olja. Å andra sidan kanske man inte måste använda så mycket? Kokosolja verkade ju minst sagt värmetåligt!  :whink:

hemul:
Ja, det står sig också. Vi har nån tråd med olika inköpsställen tror jag. Crearome blir säkert billigast. De har låg frakt också.

Du kunde ju testa. Även om det inte hjälper så är det en rätt kul grej att ha hemma. Gott när man kör asiatiskt stuk på maten.

Corny:
Asiatiskt stuk är nog det som jag får köra i några veckor nu! Där finns ju inte en mjölkprodukt inblandad, om man inte räknar med kokosmjölk.  :whink: Fast idag ska jag få tysk Bockwurst, potatis och surkål! Såååå gott!  :inlove: Men min dillstuvade potatis fick ju vingar då!  :glare: Jaja, man kan inte få allt!  :laugh:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida