Noras väg ..
Nora:
Läskigt ? ... Jag gillar att vara dramatisk ibland :redface: De flesta jag sett med psoriasis är ofta värre drabbade än vad jag är ... men det är liksom ingen tröst när man vill se läcker ut, även i skinnet ..
Men kortbyxor använder jag endast vid sommarstugan .. där ingen kommenterar och frågar .. och sedan säger "stackars dig ...!" det är nog mest det som är tröttsamt .. man kan tycka att det tillhör tonåren att vara så känslig, men jag är sån fortfarande i perioder ... typiskt fruentimmer kanske ? :shy:
Men du, jag har ju en hoper med hundar och har ju jodopax hemma ganska ofta ... duger det tror du Hemul?
Levis:
Citat från: Nora skrivet 2009.03.12 - 18:18:51
Tack igen för responsen, kan förstå att du har endel erfarenhet Levis, efter så lång tid med exem. Då vet du säkerligen också allt om alla jobbiga situationer man kan hamna i, just för att man inte ser så "läcker" ut alltid :cry:
Jodå, visst känner jag igen mej! Hade mycket både i ansiktet/halsen och på armarna och händerna tidigare, inte alls kul i skolan. Nuförtiden sitter det mesta och envisaste på rumpan, och den är det inte många som ser.
idalinda:
Nora, skicka din fråga till kostdocktorn, han svarade mina frågor tidigare snällt samma dag !
Det är bara majla !
Nora:
Tack så mycket för tipset, det skall jag fundera på att göra ..
Det börjar verkligen att bli lite väl obehagligt nu med klådan, den blir värre och värre känns det som :sad:
Nora:
Oj, vad det är länge sedan sist ..
Hursomhelst, klådan är borta :smile:
Jag kom på att jag åt ganska mycket fläsksvor från Lyca. Då jag slutade med dem så blev klådan borta.
Gott Nytt år på er allihopa!
//Nora
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida