Broccoli o bacon gratäng
Lisbeth:
Tack snälla Hemul för ändringen. :flowers: Ska vara mer noggrann o korrekturläsa nästa gång. :nod-yes:
hemul:
Det var så lite så. :whink:
Men hör ni, nu har jag loggat in som vanlig medlem och jag ser ändra-knappen. :goggle: Undrar om nåt kan ha kan ha ändrats vid senaste uppgraderingen så den bara syns en viss tid. :goggle: Är ni bombis på att ni inte ser den? :goggle:
Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.03.12 - 15:33:58
Gaaah! :gaah:
Inte vråla! Jag kan väl inte hjälpa att det enda som är på mina inlägg är "citat"??? Jag HAR nämligen sett det andra innan, men nu är det borta. Puts väck! :whistle:
Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.03.12 - 17:03:22
Det var så lite så. :whink:
Men hör ni, nu har jag loggat in som vanlig medlem och jag ser ändra-knappen. :goggle: Undrar om nåt kan ha kan ha ändrats vid senaste uppgraderingen så den bara syns en viss tid. :goggle: Är ni bombis på att ni inte ser den? :goggle:
Numera ser jag den på mitt senaste inlägg, om jag ändrar inom kort tid. Men inte på några andra, och det har jag alltid kunnat göra förr. :confused3:
hemul:
Bra! Det är så det borde vara men det gick inte att ställa in så förut. Måste kolla om jag kan sätta tiden för hur länge det ska vara redigerbart. :smooch:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida