Burkar för riven ost med inbyggt rivjärn |
<< < (2/3) > >> |
hemul: Jag är glad om jag hittar prylen jag letar efter öht. Gör jag inte det eller den är slut så köper jag nåt annat i stället, för när man spenderat timmar, fötterna värker, svetten lackar och ångetsattacken närmar sig så vill man ju inte gå hem tomhänt. Så var det både med de här burkarna och leverpastejsburkarna, men de visade sig ju komma till användning - efter flera år i skåpet. :tongue: |
Corny: Jag när en intensiv hatkärlek till IKEA. De har så otroligt mycket bra kökssaker och andra smarta grejer. Bara det att många andra tycker likadant, och jag avskyr att gå i affärer och hatar att stå i kö. Men ibland kan det gå riktigt smidigt även på IKEA! Speciellt dagen innan löning! :biggrin1: |
hemul: Sist jag var där, var nog i somras, provade jag deras nya robotkassa. Jättesmidigt var det. Man fick peka sig fram på en datorskärm och skanna sina prylar själv. Fast det är klart, blir det populärt blir det ju lika lång kö där. |
Corny: Sånt finns säkert inte här! Men det lät bra! :thumbsup: |
anki: Har ju nykligen fått ett IKEA till Kalmar. Jättetrevligt att gå där dagtid under veckorna. Då kan man dansa vals i gångarna om man har lust till det :thumbsup: inga köer till fikapausen eller kassorna på slutet. Scannerkassan finns där och är superbekväm! Anki |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |