Hypotyroidos, jod och övervikt
<< < (38/41) > >>
Corny:
Hur gick det förresten med den nya jodtråden, hemul? Ska det kanske bli en helt ny forumavdelning? Verkar ju som att många har hängt på iaf? Bookia, KusinVitamin, Lisbeth och du har ju redan börjat. Mitt är på väg, hoppas jag. Tillsvidare får jag väl knapra algtabletter. För de har iaf kommit fram. Om än inte uthämtade än.  :blush:
Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.04.10 - 00:47:24

Kolla här då brudar! Vi är högst på Google även utan felstavningar.  :cool: :cheers:

http://google.com/search?q=jod+övervikt

Weuow!  :laugh: Skål på det!  :cheers:
hemul:
Citat från: Corny skrivet 2009.04.10 - 00:49:08

Hur gick det förresten med den nya jodtråden, hemul? Ska det kanske bli en helt ny forumavdelning? Verkar ju som att många har hängt på iaf? Bookia, KusinVitamin, Lisbeth och du har ju redan börjat. Mitt är på väg, hoppas jag. Tillsvidare får jag väl knapra algtabletter. För de har iaf kommit fram. Om än inte uthämtade än.  :blush:

Algtabletter är för mesar! :devil::gay: :tongue:

Vilken nya jodtråd?  :huuh: Visst, finns det behov och intresse så gör vi ett jod- och hypobajssubforum.  :borracho:
Corny:
Ok, jag börjar som en mes!  :lol: För jag har inget annat val! Min Lugols har inte kommit än, och det kommer den inte göra innan påsk heller! Men efter det, tänker jag aspirera på coolhet! Jädrar vad mycket jod jag tänker ta!  :cool:  :whistle:

Hemul, du pratade faktiskt om att det snart behövdes ett eget litet forum för detta. Kan ha berott på att jodtråden närmar sig ca 14 sidor eller nåt, och att många är intresserade! Kanske starta en länk med typ "alternativa läkemedel", eller vad som helst. För just jod, verkar ju inte vara något som sjukvården i Sverige tar speciellt allvarligt på.
hemul:
Visst, tycker ni det så. Vi kan ha hur många forum som helst. Sköldkörtelproblem och jod?
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida