Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 14:05:14 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Varför man håller käft!  (läst 4803 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bookia
Hero Member
*****

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 622



« skrivet: 2008.09.22 - 18:17:51 »

Pojkvännen hittade en tråd på Sweclockers där en kille beklagade sig över att han brukar blöda ur tarmen och bad om råd. Då jag inte är medlem på Sweclockers bad pojkvännen mig skriva ett inlägg, vilket jag gjorde, som han sedan postade under sitt nick Kuufukuji.

Responserna på mitt inlägg var riktiga lågvattenmärken, men jag förväntade mig ärligt talat inget annat. Fick en fin påminnelse om varför jag håller käft och inte  engagerar mig i forum.   :bang_head:
Loggat

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2008.09.22 - 18:44:06 »

Hm. Nästan alla inlägg i den tråden är rätt dryga, utom det första då. Stackars kille.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tejjan
Newbie
*

Smörklickar: 3
Offline Offline

Antal inlägg: 17



« Svara #2 skrivet: 2008.09.22 - 21:24:22 »

Trist att det alltid finns vissa som skall göra sig lustiga över den som är modig nog att både be om hjälp och den som hjälper till!
Strunt i dem, och fortsätt "öppna käften" allt du vill!  :clapping:
Loggat
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #3 skrivet: 2008.09.22 - 22:05:32 »

Jag försöker att inte blanda mig i sådana samtal som jag känner kan leda till otrevligheter.
Denna tråd hade ju ingen anledning till att bli otrevlig ... men som de själva kommenterade fanns det väl massa relativt unga killar i det forumet och
det kan tendera att en snack om analblödning kan  leda till allt möjligt.

OT jag själv är så evigt trött på alla dessa TV-reklam på analklåda, hemorrojder ...
Jag har själv haft många problem av denna varan ... massor med bortstrypta hemorrojder ( det är det minsta problem att någon tittar in i hålen med någon manick, utan vad som händer sen ) spruken ändtarm  för att inte tala om operationen och dess efterföljer ... jag må vara döende innan de får operera mig där bak igen !

Jag slutade med gluten när dessa problem bara blev värre och värre.
Blödningarna slutade när jag slutade med gluten  :whistle:, ingen läkare trodde mig på riktigt, men sanningen är att problemen är borta när jag inte intar mjöl-produkter.
Jag kan mycket väl tänka att det kan handla bara "  fibrer" för jag har nu under senaste tiden testat att äta någon kex eller liknande utan större problem.
Jag har inget behov att experimentera mer med den varan, men vet nu att jag kan ta en kex hus tant- Ingrid utan att må phyton efteråt.

Så Bookia, jag tror på dina råd i alla fall , fortsätt att babbla i alla fall här !
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544