Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.25 - 15:43:28 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Loppissajt  (läst 3064 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2014.01.24 - 13:03:51 »

Såg reklam för den på TV nyss.
http://citiboard.se/

Jag hade ivf inte hört talas om den tidigare. Gillar stuket bättre än Tradera och sånt, att man kan diskutera direkt i kommentarer. Läste inte så mycket, men jag *tror* det bygger på att man helt enkelt åker och hämtar prylen och betalar då. Har lite skräp i källarn som inte är värt nåt just men är synd att slänga, gamla båtprylar och sånt. Tror jag ska lägga ut det där i vår. Verkar enkelt.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1 skrivet: 2014.01.25 - 16:04:03 »

Och bara för det blev jag med kökssoffa. Äntligen!  :yay:

Jag har letat på blocket i flera år, utan att bli nöjd. Antingen är de för stora. Eller för små. Nästan alltid för dyra. Men nu äntligen. Var och hämtade hem den idag. Nu ska vi byta ut köksbordet och stolarna till vita varianter. Gärna lite omaka stolar. Utan stoppad sits. Tack för tipset söta Hemul! :smooch:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2014.01.25 - 16:34:41 »

Vad kul! Funkade det bra? Och så vill vi ju se soffan fattar du väl!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #3 skrivet: 2014.01.25 - 19:42:53 »

Det var supersmidigt. Fast man måste ha fejsbokkonto. Vi messade varandra flera gånger innan jag bestämde mig, och jag fick aviseringar både i mejlen och via fejjankontot. Och appen som jag laddade ner.

Du ska få bild. Men inte just nu, för jag har just kastat ut den stoppade sitsen. Den är parfymerad så jag har fått astma.  :tongue_wag: Imorgon ska jag riva av klädseln och klä om den. Hoppas lukten försvinner då. Eller vänta lite....ska kolla om bilden ligger kvar på siten....

Jodå, hon har inte tagit bort annonsen än. Hon skrev att den skulle kosta 1250kr. Men när jag frågade vad hon skulle ha för den svarade hon 950kr. Det bråkade jag inte om. Hon har dekorerat med glasmosaik. Fint gjort, men inte min stil. Men det blir nog lätt att pilla bort och sandpappra lite. Tre förvaringslådor under sitsen, var en riktigt trevlig detalj.  :thumbsup:


* soffa.png (445.63 KB, 648x484 - visat 430 gånger.)
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2014.01.25 - 20:05:33 »

Fin! Men bort med mosaiken, absolut!

Jaha, måste man ha ett fejankonto! Där sprack det då.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544