Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 21:12:33 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Trinny och Susanna  (läst 3728 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« skrivet: 2012.09.27 - 14:18:01 »

Brukar ni kolla på det. Jag följde dom när de hade ett program som hette "What not to ware" där en person fick sin garderob granskad och dissad och sedan fick de tips om vad de passade i och 2000 pund att handla kläder för. Jag gillar tjejerna för de är så varma och engagerade även om de kan vara lite bryska. Nu är de i Sverige och hjälper svenskar att klä sig bättre. Det bästa är att de lyfter fram fördelarna och struntar i att man är överviktig. Istället ser de till att man får kläder som pasar figuren. Jag sitter alltid och gråter en skvätt på slutet.
Loggat

hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2012.09.27 - 14:56:23 »

Jag kollade på det för länge sen, minns inte vad det hette då, men bara en av de ursprungliga tjejerna är kvar. Jag gillade programmet på den tiden. De nya har jag inte sett så många av. Tittar nästan inte på TV längre och tittar jag så slår jag bara på, här ingen koll på tablån.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #2 skrivet: 2012.09.27 - 16:14:44 »

Vilken kanal?
Jag har bara baskanaler...
Loggat
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #3 skrivet: 2012.09.27 - 16:39:57 »

Går på 7:an och det är oginaltjejerna. De bytte ut båda ett tag när Trinny och Susanna skulle få barn men dom var inte lika roliga
Loggat

Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2012.09.27 - 18:11:56 »

Älskar dom men har inte sett dom på länge....
Loggat



Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #5 skrivet: 2012.09.27 - 19:37:54 »

Jag tycker det är en befrielse att se programmet där deltagarna inte behöver vara trådsmala och unga.
Loggat

Subcalva
Superhero
******

Smörklickar: 19
Offline Offline

Antal inlägg: 1721



« Svara #6 skrivet: 2012.09.27 - 19:42:36 »

Jag såg programmet igår och tycker också om att de lyfter fram det snygga på folk oavsett deras form.
Igår klädde ju Susanna av sig i behå och trosor tillsammans med en av deltagarna som inte vågade visa sig i bikini och paraderade runt i TV-huset. Härligt!
Damen med cancer som blev så fin i sitt hår så hon vågade lägga av sig peruken var också en historia som värmde.
Loggat

NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2012.09.27 - 20:15:37 »

Jo det är deras styrka, dom ÄR och bjuder mycket på sig själva. Och nog överdriver dom litet ibland men det är ju TV. Iallafall aldrig på ett nervärderande sätt.
Loggat



Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #8 skrivet: 2012.09.28 - 11:12:39 »

Jag såg programmet igår och tycker också om att de lyfter fram det snygga på folk oavsett deras form.
Igår klädde ju Susanna av sig i behå och trosor tillsammans med en av deltagarna som inte vågade visa sig i bikini och paraderade runt i TV-huset. Härligt!
Damen med cancer som blev så fin i sitt hår så hon vågade lägga av sig peruken var också en historia som värmde.
Ja det är då tårarna kommer  :worried:
Loggat

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544