Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.24 - 15:48:54 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vitaminrevolutionen  (läst 3407 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
KajsaKavat
Newbie
*

Smörklickar: 0
Offline Offline

Antal inlägg: 23



« skrivet: 2012.06.21 - 15:36:39 »

"Vitaminrevolutionen" av Knut T. Flytlie

En underbar bok av en expert på området vitaminer och mineraler. När det på tv eller tidningar ges nya hälsorön angående vitaminer och mineraler går jag och slår upp ämnet i denna bok och då visar det sig oftast att det står i denna bok som är skriven redan 1997. Den finns både inbunden och i pocketutgåva. Tyvärr slutsåld men mycket värd att äga som referensbok, skynda ut och leta på antikvariat.

Så här ser den ut, det står även lite att läsa om innehållet

http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=67232
Loggat

55-årig kvinna som aldrig har bantat i hela sitt liv och inte tänker börja med det på "gamla" dar heller. Levt de första 50 åren på snabba kolhydrater. Lagt om kosten mot mer LCHF och artegen föda efter att i maj 2012 ha lyssnat till Bitten Jonson, bittensaddiction. Känner mig äntligen mätt. Svårt att stå emot sötsuget. 167 cm, 73 kg
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1 skrivet: 2012.06.21 - 23:07:16 »

 :yay: om jag inte minns helt fel så har jag faktiskt boken på hyllan!
 :nod-yes: en bra en.
Loggat
KajsaKavat
Newbie
*

Smörklickar: 0
Offline Offline

Antal inlägg: 23



« Svara #2 skrivet: 2012.06.27 - 18:36:35 »

:yay: om jag inte minns helt fel så har jag faktiskt boken på hyllan!
 :nod-yes: en bra en.

Grattis idalinda, ja, den är bra, det är en riktig bibel.  :nod-yes:  Jag har hittat några biblar i olika ämnen.   :nod-yes:   :hurray:
Loggat

55-årig kvinna som aldrig har bantat i hela sitt liv och inte tänker börja med det på "gamla" dar heller. Levt de första 50 åren på snabba kolhydrater. Lagt om kosten mot mer LCHF och artegen föda efter att i maj 2012 ha lyssnat till Bitten Jonson, bittensaddiction. Känner mig äntligen mätt. Svårt att stå emot sötsuget. 167 cm, 73 kg
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544