Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 22:14:28 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Billig träningsoverall?  (läst 14430 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #15 skrivet: 2012.04.05 - 17:11:15 »

Ok. Var det bra då? Skulle de ha fungerat storleksmässigt?
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2012.04.05 - 18:03:10 »

Nej! Jag trodde ju att det var bredden på byxan som angav, halva midjemåttet alltså.  :laugh:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2012.04.05 - 18:19:23 »

Hittade de här brallorna på Cellbes. Det borde väl vara tunt = svalt material va?
http://www.cellbes.se/dam-sport-fritidsplagg-141/tr%C3%A4ningsbyxa-070742/paging$1,25?oc=036

Är så svårt med storlekarna bara. Enligt deras lista skulle jag ha 54 om jag utgår från midjemåttet och så stora tror jag inte jag behöver, speciellt inte när det är töjigt material. Jättejobbigt att köpa brallor på postorder. Joggingbrallorna jag köpte var ju bra i XL och tom L funkade med ett nödrop.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #18 skrivet: 2012.04.08 - 20:47:43 »

Nä, jag tror de kan vara ganska varma. Jag har såna så kallade jazzbyxor. De blir varma när man rör sig. Skulle jag inte vilja ha på sommaren.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2012.04.08 - 21:04:23 »

Jag tänkte att det skulle vara som t-shirttyg.  :shake_head:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2012.04.22 - 14:35:49 »

Ha ha! Har nu två par brallor som passar. Jag gick in på Intersport och där hade de rea och en jättetrevlig tjej hjälpte mig hitta saker. Fast ena paret hittade jag själv sen. De är i sånt där tunnt alinkigt syntettyg och de första skulle vara bra när det var varmt, så hon. De jag hittade själv var Adididas vindbrallor. Kunde även ha Adidas jacka XL, var riktigt snygg, men jag väntar med det för det var fullpris, 800 spänn. Det kändes lite blodigt tyckte jag när den förhoppningsvis är för stor nästa år.

Hittade även ett par skateskor för 250:-. Sån jäkla tur, fanns bara ett par kvar och det var min storlek. Behöver nåt med lite mer sula ibland och vanliga uppbyggda jogginskor smärtar numera mina känsliga fötter. De här är nog också hårda och otäcka men de är i varje fall helt platta, ingen häl och inga dämpande kuddar därinne. Tittade även på andra skateskor och de är tydligen platta allihopa, så det är ett tips för oss barfotafantaster. Ska genast ta på mig dem och se hur länge jag står ut.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #21 skrivet: 2012.04.22 - 14:39:23 »

Fattar ni! Jag har köpt kläder i en vanlig sportbutik, t.o.m. vanliga märken som Adidas och inte Tjocka Fia!  :yay:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2012.04.22 - 15:08:23 »

 :hurray: :headbanger: :cheerleader: vilken känsla det är va!!

Jag kunde igår ta på mig ett par byxor som ännu hade varit för små, men det berodde på den där bulan på benet. Men jag har haft på mig den hela dagen igår och även nu, den är HÄRLIG. jag gillar tajt :)

jackan är nog litet dubbelt ja. Jag behöver också en ny sommar/vår jacka men vill inte spendera pengar, så jag har stulit en fleecejacka av Jan. :)Han har fler jackor så jag tycker han får stå ut!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #23 skrivet: 2012.04.22 - 15:12:08 »

Å va bra!  :clapping:

Nej, det känns så onödigt att lägga ut pengar när man inte kommer att kunna ha kläderna så länge - ta i trä! Jag ska kolla efter reor nu när jag vet att jag kan ha XL.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #24 skrivet: 2012.04.23 - 14:10:55 »

Toppen! Vad bra och praktiskt. Det ökar ju chanserna rejält att hitta kläder till bra pris. Men vad är skatingskor?  :confused3:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #25 skrivet: 2012.04.23 - 14:18:08 »

De ser ut lite som gammaldags tennisskor. Grejen verkar vara att de är helt platta. Men de har ju inte sprallrum för tårna.

Det här märket var det, fast min modell är inte med där.
http://www.firefly.eu/products/men/summer-footwear-skate_g14_c54
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #26 skrivet: 2012.04.23 - 14:44:29 »

Jaha! Såna har ungarna emellanåt. Men de brukar vara så tunga! Det finns en annan sort som är tunnare i både tyget och sulan. Men fortfarande inget sprallrum. Ska se om jag hittar någon....

http://www.stadium.se/mode/damskor/sneakers/105420/converse-as-ct-light-hi-w
De brukar finnas som lågskor också.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #27 skrivet: 2012.04.23 - 15:23:42 »

Funderar lite på att kontakta Softstar och fråga vad det skulle kosta att få ett par mocs med tjock sula. Det gör ju "custom" till folk med missbildningar och så, så då ska de väl kunna smälla dit en vanlig sula. Fast jag skulle ju villa ha grövre ovanläder också.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #28 skrivet: 2012.04.23 - 16:00:51 »

kontakta.. dina fötter är kanske inte dokumenterad missbildade men du får besvär av vanliga skor... vem vet vad dom kan göra åt dig!
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #29 skrivet: 2012.04.23 - 16:21:14 »

Det är bara det att jag skulle hellre vilja ha ett bara grova Vivo, som sitter fast på foten. Men dem är det nog ingen idé att skriva till.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544