Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.20 - 16:04:04 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Klimakteriet  (läst 30776 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #30 skrivet: 2011.10.15 - 23:20:32 »

Hittade ingen tråd om detta ämne så jag startar en. Det har väl inte med LCHF att göra men väl med vikten. Jag var hos gyn i veckan för att jag inte slutade blöda, trodde jag fått någon tumör för det står det i Vårdguiden. Smart va att skrämma upp folk sådär. Gynekologen lugnade mig med att det var helt normala klimakteriebesvär och inget att oroa sig för. Jag har ju inte fattat att jag är i där ännu. Fick gulkroppshormoner för att bli av med blödningarna och gick hem och googla. På Kif skriver någon att man går upp 1 kg om året under klimakteriet som kan vara i 5 år, tack för den. Ni som är eller har varit i den här fasen i livet, vad har ni haft för besvär? Efter att jag började ta det här hormonet vaknar jag alldeles varm och svettig varje natt. Jättejobbigt. Annars inget särkilt.

Jag syftade på Tinas öppningsreplik... tänk med man bara blöder och blöder....
Loggat
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #31 skrivet: 2011.10.17 - 20:38:41 »

Ja jag mår bra förutom att jag blöder då. Hoppas jag slipper hormonerna. Kwidell, jag tycker jag blöder mindre sedan jag slutade med fiskoljan.
Loggat

Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544