Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 11:20:49 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Fri frakt från Amazon  (läst 4397 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2011.03.06 - 23:14:03 »

Brukar ni handla från amazon.co.uk? Har ni lagt märke till om man kunnat få fri frakt förut?

Det står ju nästan alltid "This item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery". Jaha, jag bor ju inte i UK, så inte har jag klickat på den länken. Nu gjorde jag det av nån anledning. Då fick jag veta att det gäller även Sverige (och många andra länder). Skillnaden är att till Sverige får man gratis frakt bara om man handlar för minst £25, men det är ju inte speciellt mycket. Frakten kan ta nån dag längre också.

Sedan måste man välja Super Saver Delivery i kassan. Jag har alltså aldrig ens lagt märke till att jag kunnat göra det. Jag brukar ju kolla så inte någon dyr expressfrakt ska vara förbockad så jag fattar inte riktigt hur jag kan ha missat det.  :confused3:

Hur som är det ju skitbra. Jag brukar spara ihop böcker och annat så det bara blir en fraktavgift. Sen tillkommer ju en kostnad "per item". Slut med allt det nu! :lol: Fast jag grämer mig så klart över att jag kanske betalat en massa fraktavgifter i onödan i åratal. :sosad:

Så visste alla om det här och jag är en stor idiot eller vad då?  :crazy:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2011.03.09 - 00:05:30 »

Men hallå! Är jag den enda som handlar där eller?  :blob:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2011.03.09 - 06:37:35 »

Jag har aldrig gjort det, tror jag.... :neutral:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2011.03.10 - 01:18:52 »

 :neutral:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Aily
Newbie
*

Smörklickar: 0
Offline Offline

Antal inlägg: 8



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2011.03.10 - 06:26:23 »

Jag har aldrig handlat på Amazon. Har nog inte ens varit på deras site.  :redface:
Loggat

”Galenskap är att göra samma sak om och om igen, och förvänta sig ett annat resultat.”
- Albert Einstein


Aily Adams Rockar Fett!
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2011.03.10 - 06:33:23 »

Då har du nåt att se fram emot! De har superbra priser jämfört med vad det kostar i Sverige, särkilt nu när jag fattat att jag ofta kan slippa frakten.  :shy:
De har i princip alla böcker utgivna på engelska, men om man inte gillar att läsa på engelska så har de en massa prylar också. Köpte min jättefina slowcooker där t.ex. Sånt säljs ofta av utomstående försäljare, och då blir det inte gratis frakt, men överkomligt ändå. Det roligaste är att det finns en massa prylar som öht inte går att få tag på i Sverige - som slowcookern. :whink:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544