Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 09:29:03 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Julkul för alla som önskar ett gott skratt!  (läst 2491 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« skrivet: 2011.11.12 - 00:42:46 »

Jag älskar ju som bekant Julen  :inlove: .. hela grejjen med alla klappar. den goa maten och alla förväntningar och förberedelser inför det hela... ja jag är nog en "Jul djunkie"  :lol: :flirting: men något annat jag älskar med julen är alla olika humorprogram och liknande som tenderar att köra julavsnitt just då... jag snubblade in på ett5 avsnitt av "Grumpy Old Men2 sombeklagade sig för julen för några år sedan.. och satt och skrattade nonstop under hela programmet!  :lol: .. tyvärr har jag inte hittat just det avsnittet igen ännu... men däremot så hittade jag ett avsnitt som behandlar just Julen med "Grumpy Old Women"  :laugh: .. Underbart!... egg gäng Brittiska kvinliga kändisar som på ett mycket träffsäkert sätt beklagar sig över Julens alla vedermödor!  :lulz:  om ni inte har sett detta.. så titta på det!.. Heeeeelt underbart!  :inlove:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4