Hallå, är det någon där?
<< < (5/5)
berittis:
Hemul, jag menade bara att jag råkade dubbelposta.  :lol:

Hur går det med dina hundplaner, har du övergett dem?
hemul:
Jadu, jag vet faktiskt inte. Dels blir den stora renoveringen av huset som jag ville vänta ut aldrig av. Sen blir jag ibland tveksam till om jag klarar av det. Jag har ju inget sånt där socialt skyddsnät som jag hört ska vara så bra att ha i alla möjliga sammanhang. Hade när jag började planera två kompisar som ivf skulle kunna ha hunden över dan om det knep, eller hjälpa till och rasta nån gång ibland om jag var sjuk. Den ena har flyttat och den andra är dessvärre död.

Redan armbrottet förut gjorde att jag fick en tankeställare. Eller som nu. Har varit förkyld sen julaftonskvällen med så där 5 dars avbrott i mitten. Inte hängfärdig, men blotta tanken på att gå långpromenad eller ens kisspromenader flera gånger per dag... Sist jag hade hund hade jag aldrig hjälp. Gick ut med honom med hög feber o.s.v. Men då var jag 25 och vägde 35 kg mindre. Kanske inte kan ha hund. Eller måste tänka om och rikta in mig på en liten fluffig soffpotatis som inte är så krävande. Men vill jag ha en sån? Vet inte. Blir bara nojig och ledsen av att tänka på det.  :puke1:
berittis:
Men en söt liten innekatt, då?  :cat:
hemul:
Nix. Aldrig mer katt om jag inte bor så den kan komma och gå som den vill. Inte det minsta sugen på katt heller. Får väl se hur det blir.
Navigering
Meddelandeindex
Föregående sida