Fetbobba i appformat
<< < (17/17)
hemul:
Det var inte gratis från början heller. Har inte fått nåt meddelande om uppgradering.
Snorkfröken:
Ok. Då är det bara jag som inte hade den gamla verisionen som inte kan installera den längre. Även om jag vore villig att betala alltså.  Så nu finns det enbart Tapatalk 4 och någon Tapatalk Inc att köpa för 20:- Och jag anser visst att det är värt priset men....

Dessutom kan man ju inte betala med vilket kort som helst. Man måste ha Mastercard eller Visacard. Mitt Maestrocard funkar inte. Eftersom jag handlar på faktura när jag onlinehandlar så vore det knasigt att skaffa sig ett Mastercard för att få köpa appar till mobilen. Jaja nu kan jag inte läsa något forum alls för min Tapatalk slutade funka.  :worried:
hemul:
Kan du inte installera appen? Vet inte varför, men det har ingenting med forumet att göra ivf. Gillar inte allt med Tapatalk, men det verkar vara det enda som finns och som fungerar. Testade ju en gratisapp först, Convo, du kan ju kolla om den blivit bättre.
Snorkfröken:
Jag har testat Convo och jag kan inte logga in på detta forum via den appen.
hemul:
Ja, jag vet tyvärr inte. För Convo behöver man inte installera något på servern, det funkar ju med alla forum, så jag har ingen aning varför det inte funkar för dig.
Navigering
Meddelandeindex
Föregående sida