Rädda havsbottnarna! Petition.
<< < (2/12) > >>
Ekub:
Har gått med, antar att man skrev på genom att gå med?  :confused3:
hemul:
Det minns jag inte. Fick du en tacksida och såg ditt namn i neon? Annars får du nog skriva på också.

Det är rätt häftigt när man skriver på. Man ser de senaste 10 namnen eller så. Jag hinner precis uppfatta mitt eget namn och sen har det rullat ut. :lol:
hemul:
Ja just ja, jag tror man får mail bara om såna här saker som är lite brådis. Så det är bra att titta på förstasidan ibland också.
hemul:
Här är deras skrytsida om vad de åstadkommit. Jag tycker den översta grejen är rätt spektakulär.
http://www.avaaz.org/en/highlights--food-and-farms.php


Delivering 1 million voices for food safety

Before the ink even dried on an exciting new tool for direct democracy in Europe, over one million people from every country in the EU took part in the first-ever European Citizens' Initiative -- a process where people can lodge official petitions that require a response. Avaaz members called for an immediate freeze on genetically modified crops entering the EU until objective studies free from industry influence could show they were safe. The initiative had a spectacular delivery directly to the EU Commission that flooded the media with coverage and sent a clear message to officials.
Ekub:
Fattar inte  :cry: Jag fick ingen neonskylt  :shake_head: Men jag har både registrerat och fyllt i e-mailadressen ovanför där man registerar sig, och när jag skickade e-mailadressen kom jag till en sida där det stod att det var ingen fara om man skrev på två gånger för de registrerade bara en ändå...
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida