Nora

Sidor: << < (2/2)

Nora:

Hej på er :wave:

Idalinda; Jag har nog tänkt planera lite mera odlande kommande säsong :nod-yes:
Annars har det varit endel annat som tagit tiden de senaste åren, har liksom enbart hunnit med våra äppelträd, plommon, päron, vinbär ja, det där vanliga som man har i trädgården. I år vill jag så gärna hinna med att ordna med örtagård och lite grönsaker och sallad igen.
Tar gärna emot tips och råd!
Annars är mkt av mina intressen kopplat till jakten. Vi har fyra jakthundar som skall tränas hela året.. (det blir också en utställning i ny och ne).

Vad kul Tina att du BARFar dina hundar  :lol: Visst är det en milsvid skillnad gentemot torrfodret! Vad jagar du förresten? Anar att det är älg? Jag har turen att arrendera mark, medan gubben min har egen mark. Det är mindre kött i tilldelningen nu än förr, men det blir nog aldrig mera sådana mängder älg som på 80-90 talet..

Trevligt med nya bekantskaper, vi hörs igen ha det gött  :lol:

Fjällmor:

heeeej!

:wave:

din sida är super!

:flowers:

Varmt välkommen till knäppgökarnas paradis!

/Fjällmor

Nora:

Hej Fjällmor och tusen tack för komplimangen  :bearhug:  Den är så nyfödd än (ja, alltså bloggen ..), så den har inte fått riktig form och karaktär än .. man jag hoppas det tar sig efterhand som jag blir duktig på verktygen.

Jag har varit inne på din sida och slås av hur underbart ni verkar bo  :smile:

hemul:

Du verkar inte bo så illa själv.  :smile:

Fjällmor:

jo, jag tycker ju vi bor i paradiset  :inlove:

När jag började blogga i höstas var det mest för att samla mig själv på ett ställe och för att hålla nära och kära uppdaterade om vårt liv. Nu har bloggen växt och både kostdoktorn och Annika Dahlqvist länkar till min blogg - helt overkligt!
Såååå... nu när du är i gång är det kört. Vad som sker med bloggen är höljt i vackra dimslöjor...

:flirting:

Sidor: << < (2/2)