Smörstekt kardemummarabarber

Sidor: << < (2/5) > >>

malba:

Ja, måste testas. Undrar om det finns i frysdisken, annars måste jag vänta flera månader. :drool:

/Malba

hemul:

Det gör det! Bookia hittade dem. Finns ivf på ICA och Willys. Mycket billigare på Willys.  :flirting:

idalinda:

kardemumma  :puke1:

Levis:

Och jag som har funderat på vad jag ska göra med resten av rabarbern jag har i frysen. Jag kan ju inte göra paj eller kräm av allt.
Det här verkar jättegott. Tänkte skriva ut receptet på stört, men det verkar som om min dator och skrivaren är ovänner just nu, dom vägrar prata med varandra.

Apropå rabarber. När vi borrade för bergvärmen för drygt en månad sedan stod borrmaskinen på flera ton mitt på min rabarberplanta. Tur att den sover för vintern, tänkte jag, den kanske blir lite slö nåt år av misshandeln, men sen kommer den nog igen.  Den har redan kommit igen! Härom dagen såg jag att rabarbern så smått har börjat titta upp ur jorden. I januari, och efter den misshandeln. Jag fattar ingenting...

hemul:

Rabarber är som ogräs. Har du testat än då? Jag är nyfiken!  :dribble:

Citat
--
Tänkte skriva ut receptet på stört, men det verkar som om min dator och skrivaren är ovänner just nu, dom vägrar prata med varandra.
--

Du kan ju alltid gå hit och kolla.  :lick:

Sidor: << < (2/5) > >>