Tina är här

Sidor: << < (4/6) > >>

Tina:

Jodå, om man inte är så petig finns det fler stockholmare  :whink:

Bor du i norr eller söder eller kanske mittimellan?

Tina:

Tittade in här och såg att jag firat 1 år med LCHF :party:
Jag har aldrig tidigare följt en kost så länge, vi gav det en månad och nu har ett helt år gått, fantastiskt. Inte en gång har vi återfalligt till gamla vanor. Visst slinker det ner en och annan onödig kolhydrat mellan varven men vi fortsätter bara som vanligt efter det. Jag har under året inte ätit pasta, ris eller pizza en enda gång. Det jag kan trilla dig på är när någon bjuder på hembakt, det har jag svårt att motstå. Men det händer inte så ofta så det är ok. Frukt äter jag nästan aldrig, det var inget jag hade tänkt göra avkall på men jag är inte sugen och får ont i magen om jag äter det. Jag har gått ner 3-4 kg under året och det är jag nöjd med. Det går fortfarande åt rätt håll om än sakta. Tidigare har det varit det motsatta, kilona har smygit sig på från år till år så för mig är en stopp i viktuppgången bara det en framgång. Tack för allt stöd och roliga diskusioner under året, hoppas det fortsätter på samma sätt.
Kram på er!  :bearhug:

hemul:

:smooch:

esther:

:flowers: Grattis!  :party:

idalinda:

Jag har också haft liknande reflektioner !
Förr bantade man , och misslyckades , var debbig och stoppade i sig alla gottisar man kunde hitta , bara för att kunna törsta sig. :smack_head:
Men nu känner jag att jag är mer förlåtande emot mig själv, man lär sig vad kroppen tål på kolhydratvägar och vad som orsakar en katastrof.
man äter ibland fel men kommer tillbaks igen och mår bra.
Detta blir en livstig ( tänkte skriva livstil, men det blev både livstig och livstid på slutet, tänk att alla varianter fungerar  :lmao:!! )

Sidor: << < (4/6) > >>