Halloj från Deliana!

Sidor: << < (2/2)

hemul:

Det ena ger det andra, vet du.  :lick:

Låter ju positivt det där, Deliana. Tror det är bra att inte hålla koll så noga och bara komma in i kosten till att börja med. Inte för att jag gjorde så själv, men jag är ju klokare nu.  :whink:

Deliana:

Vad mycket svar, vad kul!

Nej föra matdagok är inte riktigt min grej. Det känns fruktansvärt privat på något sätt. Böjar inte anteckna vad jag äter förräns jag tycker att det går dåligt men inte kan klura ut varför. :)

Tidigare när jag fört liknande viktdagböcker och kostdagböcker så har det skapat en oerhört press och stress i mig som bara gjort att allt rasat samman. Jag vill inte göra en stor grej av att jag ändrar mina matvanor, jag vill ta det lugnt och som det kommer. Om jag inte gör det avslappnat är det lika bra att låta bli. :)

Jo jag snackar finska, och har snubblat på en hel del finska "karppi"-sidor, massa smarriga recept, finnarna har fattat det här med low carb rejält. :)

idalinda:

du behöver inte vara orolig för att någon pressar dig till att skriva en matdagbok .
Vi som har någon form av dagbok här babblar fritt från hjärtat  :whink:

Och det värkar vara så att vi klarar inte hålla oss i ämnet på något sätt någonstans.
Jag tror att vi moderatorer är de värsta på att hamna på villospår  :smack_head: :blush:, men det är kanske charmen  :lick:

Så det är bara blanda sig på buljongen och stanna här för gott  :smile:

Deliana:

Som sagt, jag är väldigt sporadisk med mina besök. ;) tack för alla välkomnanden igen. :)

Sidor: << < (2/2)