Levis svamlerier

Sidor: << < (5/14) > >>

hemul:

Och WAPF.

Jag äter inte såna doser, men jag äter. Det där Holistics, eller vad det heter, som de pratar om, vet du hur det framställs? Har inte lyckats hitta nåt om det. Jag äter nog hellre en lägre dos av nåt jag vet är naturligt D än nåt som kanske är syntetiskt.

idalinda:

Jag kan inget om eksem, men

konstaterar att vi är nog lika långa ( jag är 173 cm)  har varit där vid 71 kg som lägst, men ligger nu på 73,5 kg.
Hoppas på att ramla under 70-sträcken, då vore det bra .
Siktar du någonstans , eller är din vikt bra som det är nu ?

Jo, jag funderar om cocosfett skulle vara något att smörja utvändigt?
Ni andra verkar använda det till både det ena och andra  :rolleyes:

hemul:

Jag får ibland nån slags utslag, vet inte om det är eksem. Kokosolja lindrar defintivt och så blir man ju mjuk på köpet.  :flirting:

Levis:

Oj, här händer det mycket, tack allihop.

D-vitamin har jag faktiskt inte haft en tanke på, men det låter ju verkligen vettigt. Kokosoljan har jag i köket, så det ska jag oxå testa. Som mjukgörare måste det ju funka jättebra.

Det blev inte som jag hade tänkte mej med testet. Jag blev mycket sämre väldigt snabbt, så i går morse ringde jag VC, fick en tid redan kl 9 (vilket var jättebra för jag hade hela dagen uppbokad med dottern som fyllde 2, det skulle liksom bli hennes dag). Fick träffa en jättebra läkare som inte har jobbat på vår VC så länge. Hon skrev ut både stark kortison och Protopic (för jag vet sen tidigare att kortison inte funkar på eksemet runt ögonen), och hon skrev ut DermaSilk som Fjällmor tippsade om i en annan tråd. Jag hade med information om det, läkarna hade inte hört talas om det men tyckte det verkade jättebra! Hon surfade in på deras hemsida och läste på, och skrev ut på stört! Tyvärr ringde Apoteket i morse, Dermasilk är helt slut och de kan inte få något leveransdatum... Men det är i varje fall på gång.
Läkaren tyckte inte som de flesta skulle ha gjort, att vi testar detta och blir det inte bättre går vi vidare. Nej, istället sa hon att vi kör på detta i väntan på att jag får kallelse från hudkliniken, för hon skrev remiss dit på en gång! Jag har tidigare fått låna hem ett specialsolarium från hudkliniken, och det hoppas jag få nu med.

Efter 2 dagars test var i varje fall jättenattljusoljesidan bättre än Zona-sidan.

Idalinda - jag är hela 2 cm kortare än du! Vikten vet jag inte riktigt var jag vill hamna, jag satsar i första hand på ett midjemått under 85 (nästan alla mina kilon ligger runt magen...)Vi får se vad vikten hamnar på. Fast jag gick upp lite efter 2 veckor hemma hos mamma, så första målet är att bli av med det igen.

hemul:

Citat från: Levis skrivet 2008.10.16 - 10:56:53
--
(nästan alla mina kilon ligger runt magen...)

--

Du är också ett muminroll!  :inlove:

Hoppas det går bra på hudkliniken nu då!  :wave:

Sidor: << < (5/14) > >>