LCHF-bok

Sidor: << < (2/4) > >>

hemul:

Det har ju Langhol och jag redan gjort.  :lol:

idalinda:

Bibblan gör också fjärrlån på nolltid, så önska allt om ämnet Annika Dahlqvists två böcker, Litsfelts Fettskrämd gillar jag skarpt ,Skalderman har jag läst genom .

Låna också " den hemliga kocken" när du är på farten  då blir du skraj på alla livsmedeltillsatser :puke1: på farten och handlar bara ekologiskt därefter...

Jag har ätit LCHF snart två år och sedan länge köpt ägg och morötter ekologiskt, men när den boken kom i januari  får jag spader av alla tillsatser :pippi:
och är helnojjig.
Men jag förstår att du kan inte ändra allt på en gång, det är tillräckligt omtumlande att bli fettdriven  :lol:

Levis:

Jag tar ett steg i taget, det får räcka.

Var i varje fall på biblan igår, och lånade 4 böcker. Det blev
Ät dig ner i vikt, Sten Sture Skaldeman
Stenålderskost på 2000-talet, Michael R. Eades och Mary Dan Eades
Frisk och vacker med aloe vera, Ulla Rahn-Huber (okej, nu har jag börjat tappa tråden en liten aning, jag erkänner)
Varför då? Anna-Clara Tidholm. (Nu är tråden och jag inte ens i samma solsystem)

Fettskrämd ska jag jaga reda på, Annika Dahlqvists böcker med. Såg de ena på biblan, men den tar jag nästa gång. Den hemliga kocken tror jag inte jag är redo för än.

hemul:

Å, du får rapportera om Eades bok.  :clapping: Jag har den på min lista, men jag tröttnade lite på att köpa och läsa böcker som säger i stort sett samma sak så det har fått anstå ett tag.

Levis:

Jag lovar återkomma när jag har läst den.
Jag började med Skaldeman, och den har jag läst första fjärdedelen nu.

Varför då? har jag också läst, det gör man på några sekunder. Imorgon ska jag läsa den för dottern, det kommer hon att gilla.

Sidor: << < (2/4) > >>