Kalorier spelar ingen roll!

Sidor: << < (3/5) > >>

Subcalva:

Jag upplevde det precis i början av LCHF men sen övervägde de negativa symptomen och förutom det året jag hade 3 megaförkylningar då jag tappade luktsinnet så är jag inte sjuk särskilt ofta nu för tiden. Och på tal om det så är faktiskt luktsinnet i princip tillbaka på nivån det var innan. Zink is da shit!  :yay:

Och anti-LCHFare menar förresten att det beror på att kroppen ständigt har ett litet kortinsolpåslag pga låga glukosnivåer som signal att man behöver omvandla protein och fett till ketoner.

hemul:

Inga användbara tips där inte. Zink åt jag redan innan (räddade mina felväxta tånaglar som kommer tillbaka om jag slutar) och dåligt luktsinne har jag. Har inte ändrats. Fast mitt beror nog mest på kroniskt lätt igensvullen näsa. Kan inte andas helt genom näsan.

Subcalva:

Anna Hallén har gått upp rätt mycket i vikt vilket hon menar är lymfan som inte funkar riktigt som den ska och har börjat med frukt till frukost och lymfmassage  mm och gått ner en hel del i vikt.

Samtidigt rapporterar Margareta att hon reagerar på mer och mer saker och kan knappt äta ngt utan att blodsockret sticker iväg över 6.1

Ingenjören körde i höstas resistent stärkelse men har nu gått in på Carnivore dieten, dvs bara kött och lite fett.

Och Mooore verkar ju nå en högre och högre vikt mellan alla olika försök.

Nä ingen vidare reklam tycker jag för en diet som ska bota allt...  :nonono:

hemul:

Men va? Margareta rapporterade ju rätt nyligen på KiF att hon hittat den heliga graal, gått ner i vikt o.s.v.?  :huh:

Subcalva:

inte omöjligt hon går ner i vikt om hon inte kan äta ngt...  :eeek:

Men har hon skrivit vad den helige gralen är då?

Sidor: << < (3/5) > >>