LCHF - nu med bönor

Sidor: (1/15) > >>

hemul:

De överjordiska gör sitt inträde. Opaleolitiska sådana till och med.

Hittat i kommentar hos Annika. Har det stått i Magasinet måste det ju vara godkänt. Hade det varit en sågning hade nog kommentatorn nämnt det.

Och här är alstret.
https://www.adlibris.com/se/bok/lat-bonor-forandra-ditt-liv-9789188429285

fetsmart:

Citat från: hemul skrivet 2017.04.28 - 12:41:43
--
De överjordiska gör sitt inträde. Opaleolitiska sådana till och med.

Hittat i kommentar hos Annika. Har det stått i Magasinet måste det ju vara godkänt. Hade det varit en sågning hade nog kommentatorn nämnt det.

Och här är alstret.
https://www.adlibris.com/se/bok/lat-bonor-forandra-ditt-liv-9789188429285

--

Ja men tack för den... nu hamnade jag i kommentar-träsket igen - kunde omöjligt knipa igen när jag läste orimligheter på AD-bloggen...

hemul:

Intressanta tidsangivelser i svaret du fick. Min läkare berättade en gång att människor som har sånt där ärftligt skyhögt koleserol har blod som ser ut som om man blandat det med grädde. Detta väckte tanken på om det skulle gå att chocka sköterskorna genom att sänka en trea grädde eller motsvarande fettmängd innan man lämnar blodprov. Plus att jag faktisk är intresserad av om det syns och är för feg för att vampyra mig själv. Nu vet jag att jag i så fall ska satsa på 2 timmar innan.  :lol:

fetsmart:

Citat från: hemul skrivet 2017.04.29 - 21:21:14
--
Intressanta tidsangivelser i svaret du fick. Min läkare berättade en gång att människor som har sånt där ärftligt skyhögt koleserol har blod som ser ut som om man blandat det med grädde. Detta väckte tanken på om det skulle gå att chocka sköterskorna genom att sänka en trea grädde eller motsvarande fettmängd innan man lämnar blodprov. Plus att jag faktisk är intresserad av om det syns och är för feg för att vampyra mig själv. Nu vet jag att jag i så fall ska satsa på 2 timmar innan.  :lol:

--

Har för mig att jag sett (förmodligen i någon av "de där engelska dokumentärerna") exempel på blod efter en rmega-fet måltid, där det framgick med blotta ögat att något inte stod rätt till...

hemul:

Hmm... frestande vid min svans!  :lick:

Sidor: (1/15) > >>