FAT RACE - The Battle is On!

Sidor: << < (5/32) > >>

hemul:

Citat från: Sorla skrivet 2017.02.20 - 22:23:38
--
Nä, nu var jag ute och lagade en maskin istället. Sånt kan jag.  :thumbsup:

--

Jag hittade det du deletat i papperskorgen. Här försvinner ingenting, sörru! :lol:

Där hade du ändrat starttaggen för TABLE från HTML till BBCode. Klamrar istället för större-mindre-tecken. :whink:

Sorla:

Blev avbruten i mitt försökande. Dottern hade skadat sig på träningen så det blev ambulansfärd till sjukan och jag fick dra från jobbet för att åka dit. Befarad nackskada och hjärnskakning. Men det var ingen fara. Hon har ont i huvudet och nacken ömmar, men det ska bli bra igen.

Nu ska vi se, jaha, så du kan se alla mina misslyckade försök?  :lulz: Ja, då ska du få se på fler.

Sorla:

Men det var verkligen konstigt, för det blev ingen tabell när jag citerade dig, och då gick jag in och ändrade...... eller....? Nu ska jag prova iaf.

<table style="border: 1px solid #6495ed; border-collapse: collapse">
   <caption style="text-align: left; font-weight: bold">Fat Race</caption>
   <tr>
      <td style="text-align: center; font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">Tävlande</td>
      <td style="text-align: center; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">hemul</td>
      <td style="text-align: center; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">fetsmart</td>
      <td style="text-align: center; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">monca-
ponca</td>
      <td style="text-align: center; font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">Vinnare</td>
   </tr><tr>
      <td style="font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">Vecka 1</td>
      <td style="text-align: right; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">-1.0 kg</td>
      <td style="text-align: right; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">-0.8 kg</td>
      <td style="text-align: right; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed"></td>
      <td style="text-align: center; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">hemul</td>
   </tr><tr>
      <td style="font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px #6495ed; border-style: solid dotted dotted dotted">Vinster</td>
      <td style="padding: 3px 5px; border: 1px #6495ed; border-style: solid dotted dotted dotted; text-align: center">1</td>
      <td style="padding: 3px 5px; border: 1px #6495ed; border-style: solid dotted dotted dotted; text-align: center"></td>
      <td style="padding: 3px 5px; border: 1px #6495ed; border-style: solid dotted dotted dotted; text-align: center"></td>
   </tr>
</table>

Sorla:

Och där har jag inte tagit bort Kodstycke:
--
[html]....[/html]
--
Jag lovar.

Sorla:

Citat från: hemul skrivet 2017.02.20 - 11:30:10
--
Vi måste ju ha en överskådlig tabell också. Klistrar in den i första inlägget också.

<table style="border: 1px solid #6495ed; border-collapse: collapse">
   <caption style="text-align: left; font-weight: bold">Fat Race</caption>
   <tr>
      <td style="text-align: center; font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">Tävlande</td>
      <td style="text-align: center; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">fetsmart</td>
      <td style="text-align: center; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">monca-
ponca</td>
      <td style="text-align: center; font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">Vinnare</td>
   </tr><tr>
      <td style="font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">Vecka 1</td>
      <td style="text-align: right; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">-1.0 kg</td>
      <td style="text-align: right; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed">-0.8 kg</td>
      <td style="text-align: right; padding: 3px 5px; border: 1px dotted #6495ed"></td>
   </tr><tr>
      <td style="font-weight: bold; padding: 3px 5px; border: 1px #6495ed; border-style: solid dotted dotted dotted">Vinster</td>
      <td style="padding: 3px 5px; border: 1px #6495ed; border-style: solid dotted dotted dotted; text-align: center">1</td>
   </tr>
</table>

--

Nu lägger jag in HELA ditt citat. Utan att ta bort minsta lilla grej.

Sidor: << < (5/32) > >>