Billig köksvåg

Sidor: << < (5/6) > >>

Sorla:

Var det inte du som skulle hålla i pengarna nu?  :laugh:

Det är bra att jobba. Jag hinner knappt göra av med pengarna. Utom på nätet förstås. Har just handlat ullstrumpor för flera hundra pengar. Mitt sista par gick hål i hälen.  :tongue_wag:

hemul:

Jomen jag har massor med lampor förstår du. Men jag är för snål för att tända alla på en gång, men nu så. Oj, speciellt mitt balla ljusbälte som jag aldrig ens använt! Fick det för en mycket blygsam summa som någon slags promotiongrej på en utställning. Jäkla bra grej om man är ute och vandrar efter vägarna i mörkret också. Har testat det inne och det syns verkligen.

http://www.beseenbesafe.se/lighten-up.html

hemul:

Ha! Jag kan ju spänna det runt svampkorgen för den skymmer mina extra bakljus som jag har. :cheerleader:

hemul:

Var in och tittade på TGR när jag var på stan igår och fyndade de här kryddburkarna. Tyckte de var trevliga. Man kan vrida på locket och få olika stora ströhål. 10 kr för två och precis vad jag behövde till mald vit- och svartpeppar. De där burkarna man köper kryddor i ser ju rätt läskiga ut efter några påfyllningar. De här var mycket trevligare. De har bra skit på det där stället!

Mynlen:

ser bra ut!!!! TGR är en farlig affär tycker jag. Man hittar alltid något!

Sidor: << < (5/6) > >>