Bookias icke sammanhängande språkliga uppkastningar

Sidor: << < (8/33) > >>

Bookia:

Det blev en liten oplanerad avvikelse då min pojkväns vänner beslöt att komma på ett oplanerat besök.
Då jag och Johan hade tänkt gå ut på restaurang med dem blev det ett avsteg de 2 dagar gästerna var här.
Så vikten studsade tillbaka till det gamla.

Har börjat om igen men jag tänkte jag skulle ge det en vecka innan jag rapporterar igen, med bla uppdaterad viktkurva.

Första fastedygnet är för övrigt helvetiskt jobbigt, andra fastedygnet inte fullt så mycket och sen blir det bara lättare och lättare.

Håll gärna tummarna för mig, det lär verkligen behövas.  :rolleyes:

idalinda:

Bookiaaaaaaa!
Har du kunnat börja med nya mat-rutiner ?
Nyyyfiken som jag är ....

Fjällmor:

Här pågår experiment minsann  :shock: va spännande! Rapport..?   :smile:

Bookia:

Hej och hå....här har det minsann hänt grejor.  Jag var tvungen att överge experminetet eftersom jag hamnade i en väldigt körig period och orkade helt enkelt inte bry mig om maten. Jag fick helt oförklarligt sparken från mitt jobb, så jag har gått runt helt panikslagen och sökt nytt jobb. Nu har jag i alla fall fått ett sommarjobb, sen får vi se om jag hittar något efter det. Sen har det varit tentaplugg och rapportskrivande i kubik som tog på mig. Sen fyllde jag år och fick besök och lagade massa mat och tack och lov så verkar det ha lugnat sig nu.

Jag funderar seriöst på att börja med fastan igen, mådde rätt bra under den. Dock så måste jag vara helt säker på att ha det relativt lugnt i mitt liv innan jag börjar igen. Har märkt att varje strikt koständring, som jag av någon anledning misslyckas med, leder obönhörligt till viktuppgång. Jag väger nu 93,5kg.
Det går ju verkligen inte åt rätt håll.

Men men, jag ska ta nya tag snart. 

hemul:

Vad trist, både med jobbet och vikten. Trodde du pluggade på heltid. Var det ett extrajobb eller?

Ja, jag tror det där med att göra stora kostomläggningar när allting annat är i balans är klokt. Kostomläggning är ju också en stress för kroppen, så det borde väl vara lämpligt att göra det när man inte redan är stressad av andra saker.

Sidor: << < (8/33) > >>