från amazon, absolut nödvänlig!!!

Sidor: << < (2/4) > >>

hemul:

Jag har inte flugit sedan allt det här började. Tror knappast jag skulle klara av det. Visste inte man blev av med grejerna! Trodde man fick tillbaks dem vid ankomst. Vad sjukt!

Vad har du för multitool då? Har fortfarande inte hittat något jag gillar - och som inte kostar flera tusen. Har ett riktigt simpelt från Biltema eller nåt för att komplettera det lilla cykelverktyget, för det har inte saker som kniv, tång o.s.v. Bara insexnycklar, stjärnmejsel och torx.

hemul:

Fast det där billiga har en bra grej - nagelfil!  :lol:
Jag har väldigt tunna naglar och jag får lätt hack i dem. Det är inte att jag är pippinätt, men jag blir lätt manisk över alla ojämnheter på kroppen, som plitor, skäggstrån och trasiga naglar. Kan inte sluta fippla. Så då är det skönt att kunna fila bort eländet omedelbums. Du skulle se mig när jag får en sticka. Jag får nästan orgasm när jag får tag på en pincett och får dra ut den. :lol1:

Sorla:

Citat från: hemul skrivet 2014.08.12 - 20:02:24
--
Jag får nästan orgasm när jag får tag på en pincett och får dra ut den. :lol1:

--

:max-shock: Lova att inte dra ur stickor på offentliga platser!  :biggrin1:

Det är en Asaklitt som har tång, avbitare, nagelfil  :flirting: , lampa, liten mejsel, stjärnmejsel, burköppnare, "stor" kniv, flasköppnare, såg och ngn sorts petare som sitter på nagelfilen. Hade varit fint med en lite pincett på. Men det verkar vara svårt att få allt. Då blir den som ditt drömverktyg där på Amazon.  :flirting:

hemul:

Från Classe alltså? Då ska jag kolla där.

Sorla:

A, precis.  :nod-yes:

Sidor: << < (2/4) > >>