Amazon slutar med fri frakt till Sverige!

Sidor: << < (14/16) > >>

hemul:

Har ni sett något så dumt förut? Det man ser på bilden är alltså ALLT. Hela recptet! Om ni inte visste vad en Bloody Mary består av, skulle ni kunna fixa till en efter det här receptet? :bg:

Jag tolkar det som att man ska tillsätta en hel flaska vodka och sedan spy i två soptunnor.  :puke1:

Sorla:

Haha! Den var rolig ju! Observera att de ända har besvärat sig med att översätta Virgin Mary till 12! olika språk.

hemul:

Ja, den är multilingo som bruxet. Vilket också är ett otyg förresten, att man ofta får ETT brux på femtioåtta olika språk, en hel bok. Jag förstår att de skickar med allt och det kanse t.o.m. är bra i vissa fall, men varför inte separata så man kan slänga de varianter man inte behöver? Tar ju plats, alla de där bruxen.

berittis:

Citat från: Sorla skrivet 2014.08.13 - 10:53:08
--
Haha! Den var rolig ju! Observera att de ända har besvärat sig med att översätta Virgin Mary till 12! olika språk.

--

:lulz:

Mynlen:

Flaskan är inte vodka, men worschestershiresauce eller hur det nu stavas. Det är ju VIRGIN mary och inte bloody mary! och soptunnorna är nog salt o peppar.... :) Fast jag håller med att dom liknar mer soptunnor att spy i!

urlöjlig receptbrochyr!!!

förresten heter virgin mary nog Maagdelijke Marie  här i holland :)  :bg:

Sidor: << < (14/16) > >>