Kokosmjöl på amazon

Sidor: (1/2) > >>

hemul:

Det har varit en massa snack om att man numera åker på tull/moms när man beställer från iHerb. De har bytt fraktbolag till DHL eller vad det var. Tog och kollade amazon.co.uk. De har ju massor med kokosmjöl, organic t.o.m. och många med fri frakt. Då är det ju ingen anledning att riskera något längre!

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=coconut+flour

idalinda:

Jag har funderat och tassat runt länge, jag beställer ju massor av saker på nätet nuförtiden: kryddor, nötter, kokos, kokosfett, örter, vitaminer, tandkräm...
Det blir väl en dag då jag vågar beställa från amerikat.

idalinda:

Tja,ha nu ser jag att det var Uk-baserat... hmm...

hemul:

Finns ju i vanliga affärer nu, men om man vill ha eko är det nog värre. Jag hittade samma som vi köpt från iHerb flera stycken på amazon, men priset var ju tyvärr nästan 3 ggr så mycket på just det. Fast det är fri frakt.

Ja, amazon.co.uk är det bara att shoppa loss på, ingen tull och skräp. Men kolla att det står Free delivery within the UK eller  FREE Delivery on orders over £10. Då är det gratis frakt hit också, men man måste handla för sammanlagt minst £25 för att få det.

Mynlen:

hur vet du att det är gratis till sverige också?  jag kan köpa ekologisk kokosmjöl här så har inte det behovet men kanske andra saker. Någongång, om jag har pengar kvar. :)

Sidor: (1/2) > >>