Enkel växt dödar upp till 98 % av cancerceller – och stoppar diabetes

Sidor: (1/2) > >>

intrexium:

Enkel växt dödar upp till 98 % av cancerceller – och stoppar diabetes

Jag är alltid på jakt efter naturliga ämnen, som kan påverka cancercellers säregna metabolism . Det är viktigt att dessa ämnen angriper cancerceller och lämnar normala celler orörda . Jag har berättat om några av mina upptäckter i det förflutna . De innefattar resveratrol, grönt te, seanol med flera naturämnen.Idag ska jag berätta om en växt, som säkert svälter ut cancerceller lika effektivt som ett kraftfull kemiskt läkemedel . I själva verket fungerar den även på pankreatiska cancerceller i bukspottkörteln, vilka är särskilt svår att döda.

Det handlar om en vanlig grönsak från Asien, som kallas ” bitter melon ”. Den är populär bland den långlivade befolkningen på Okinawa , Japan .

Bitter melon juice utspädd till bara 5 % i vatten visade sig vara anmärkningsvärt effektiv i en studie, som japanska forskare gjorde där juicen mycket positivt påverkade fyra celllinjer med pankreascancer, som studerades. Den bittra melonjuicen minskade två cancercellinjer med 90 % , medan den slog ut de två andra linjerna med hela 98 % . Och det gjorde det efter bara 72 timmars behandling !
I det förflutna har jag berättat om......Läs hela artikeln här:
*SPAM*SPAM*SPAM*SPAM*

hemul:

Learn from this and spam no more.  :up_yours:

Sorla:

Trodde väl att det var för bra för att vara sant.... :look_down:

hemul:

Kan ju vara sant för det. Peniz enlargement-pillren funkar ju.  :biggrin1:

Sorla:

Har du prövat dem?!?  :max-shock:

Sidor: (1/2) > >>