Alla Coop ska bli KRAV

Sidor: << < (2/3) > >>

dsi:

Citat från: hemul skrivet 2008.03.23 - 17:07:58
--
Suck. Vad är det för fel på bananer nu då?

--

Eftersom jag tror på allt jag ser och läser, och inte besitter något som helst kritiskt tänkande - för det är ju fullständigt onaturligt, så vet jag att Gainomax har svaret!

Bananas are for monkeys!  :pippi:

hemul:

Jösses! Ja, då åker de ut på studs!  :fork_off: Hoppas några apor hittar dem bara.  :crazy:

Nämen hej, dsi!  :jack_n_box_

idalinda:

Hoppas att min " närmaste " 7 mil... COOP har renoverad färdigt snart!
jag hatar när butikerna bygger om :pippi:, slutar handla där och blir sur när jag inte hittar någonting när jag kommer tillbaks

Men det märks tydligt att krav-saker är på frammarch.
Närmaste stor-ican har gröna skyltar till ekologiska varor och jag är noga med  att beundra detta varje gång jag träffar någon av personalen.
När-ican har krav ägg, creme-france, köttfärs och även grädde, alltid nått :whink:
Men jag orkar inte tjafsa med dom så mycket om ekologiska varor för jag storhandlar ändå annanstans.

hemul:

KRAV-köttfärs tror jag aldrig jag sett!  :max-shock:

Mervi:

ICA Maxi här i närheten kom med reklam om Krav-varor, inte en köttbit, mest annat helt onyttigt som jag inte äter. Lite grönsaker var där så klart men som sagt inte en köttbit. :lmao:

På tal om flytta runt med varorna: t.o.m. systemet hade möblerat om, det enda positiva med det var att min stegräknare registerade massa steg när jag letade efter vinet jag ville ha. :lol:

Sidor: << < (2/3) > >>