Vägen från sockerhelvetet.

Sidor: << < (40/45) > >>

Mynlen:

Jobbigt Snorkis! hoppas flytten kommer att gå bra!. och Turf har jag spelat litet här i holland men det var inga andra som gjorde det så det var inget kul längre... kanske vi (jag och min dotter) börjar i våren igen men det var så få ställen ännu..

hemul:

Citat från: Snorkfröken skrivet 2014.03.02 - 13:21:48
--
Jaha du Hemulen. Ja vad ska jag säga. Jag verkar kunna påverka folk jag med  :laugh:

--

Jodå. Jag tipsade en kompis också och hon blev ännu mer biten en jag. D.v.s. hon lägger ner mer tid men får lägre poäng för hon är långsammare. :tongue: Sen har jag hoppats träffa på en kille jag brukar träffa när det är Hitta Ut, för jag tror detta skulle vara perfekt för honom. Han är lite som jag, vill cykla men behöver en morot för att göra det roligt vissa tider på året.

Ary:

Var är du snorkfröken? Kom tillbaka!

Snorkfröken:

Hej. Ett livstecken från mig. Har flyttat igen. I mitten av april. Är dåligt aktiv på detta forum. Min Tapatalk vägrar logga in mig annars hade det varit enklare för mig. Är mest aktiv på facebook numera. Det är där man bäst kommer åt mig. På matfronten händer det väl inte så mycket. Turf är oxå nere för tillfället. Så är det för tillfället.

hemul:

Men det var länge sedan! Jag vet tyvärr inte vad det där problemet med Tapatalk beror på. Jag får det inte. Jag tröttnade också på Turf rätt länge, men nu har jag börjat igen. Fast nu jagar jag inte poäng på samma sätt som förr. Jag vill ta alla zoner inom rimligt avstånd från där jag bor och så vill jag komma upp i max blocktid. Är nästan klar med båda, så sen vet jag inte vad jag ska hitta på för att göra det roligt.

Sidor: << < (40/45) > >>